Dag 7 - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Arwin en wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Arwin

11 Februari 2017 | Zweden, Kristianstad

Hehe eindelijk eens uitgeslapen, nou ja 8.15 eruit.
Super de luxe ontbijt gehad en toen op pad.
Wij hoeven maandag nog niet te werken dus op het gemakje terug naar huis.
Stuk snelweg en toen eraf richting een fjord, ondertussen nog hele leuke wegen gehad, uiteraard met sneeuw en ijs erop helemaal top.
Even was de navigatie de weg kwijt, jaaaa ook dat ding snap niet goed wat wij aan het doen zijn.
Maar voor ons alleen maar beter, we kwamen daar door eerst op een doorgaande niet verharde weg ( een weg waar drie sporen van een week oud op stonden) en toen op een niet doorgaande niet verharde weg ( een karrespoor waar niemand zich aan waagde met die sneeuw erop) Dikke leut gehad daar.
Op het karrespoor nog een lopenbuffet gehad van wijnand, hamburger met koffie is altijd goed.
Uiteindelijk bij het fjord aangekomen, mooi uitzicht en beetje ijs op de zee.
Wijnand ff aan wak vissen gedaan maar nix gevangen.
Terug in de auto beetje gas gegeven op zoek naar een slaapplaats, uit eindelijk in Kristianstad aangekomen en ons hamburger dieet voortgezet bij de grote M.
Nu in een hotel ff bloggen, biertje en weer naar bed, want morgen weer een dag rijplezier.

Latersss

• 12 Februari 2017 - 00:07

Hey Bert & Ernie.... :-)

Geweldig filmpje... maar Arwin ik herken je taaltje bijna niet meer.... haha
    Jullie zullen straks enorm moeten afkicken van alles.

xxx

• 12 Februari 2017 - 00:11

Saskia:

En afkicken van elkaar :-)

• 12 Februari 2017 - 00:18

En sorry, Arwin ...en afkicken van de Fiat :-(
    Gelukkig staat je VW Busje ook te trappelen om je weer te zien

• 12 Februari 2017 - 09:13

Sylvia:

Ohhh wat een plezier alleen al met meelezen en meekijken.
    Nog een hele fijne laatste dag? Goede reis en veel plezier nog.
    x