Dag 6 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Arwin en Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Arwin

10 Februari 2017 | Zweden, Stockholm

Nou lekker geslapen hoor, we raken al gewend aan dat hotel leven.
Haha we willen niets anders meer.
Tankje vol de route opgehaald en deze keer de distributieriem nog even gespannen, we vonden hem een beetje te los staan.
Bij zo'n hightech auto uit 1972 is dat een karwei van een kwartiertje, lachen toch.
Gestart en ze loopt weer als een naaimachientje, hup de weg opgedraaid en gas op die lolly.
Eerst een 150 km snelweg en toen aan een mooie route door de bossen, met nog steeds ijs en sneeuw op de wegen.
Halverwege de route een dorp ingereden op zoek naar een supermarkt, nix te vinden in het centrum.
Mmm das balen, dan maar weer verder.
Haha net het dorp uit en een grote supermarkt , hebben we ff een lunchpakket gescoord ( slagroom broodjes, kaneelkoek,chips en snickers hmm) en hup weer in de fiat en tik en lopen
Onderweg nog wat gekeken bij mede runners die vonden het ijs wel dik genoeg om ff lekker rondjes met de audi te glijen op het bevroren meer
Verderop ook nog even gestopt bij een evt. emigratie project (bouwval) voor arwin zit een beetje werk aan maar is te overzien tel.nr. makelaar toch maar even genoteerd
Na wat verder glibberen met ons fiatje midden in de bossen gestopt voor een heerlijk bakkie uit de kofferbak
Ook in zweden kom je mensen met een klein project tegen gewoon zomaar langs de weg (60e jaren caddy)
Klein beetje verkeerd gereden (val ook niet mee voor arwin met 2 navigatie systemen en een route beschrijving) maar met een kleine eigen gemaakte route weer in het juist spoor richting stockholm gekomen
En jahoor gewoon gehaald de FINISH in stockholm !!! Fiat geparkeerd en gauw naar binnen voor een lekker biertje om het te vieren

Latersss

• 11 Februari 2017 - 07:38

Dook En Betsie :

Zo ..... jullie hebben het gehaald en het autootje ook Proficiat
    Geef dat autootje vandaag maar lekker wat te drinken en een shotje nagellakremover
    Zodat hij jullie weer veilig naar huis brengt....
    Goeie reis weer ....jullie moeten helemaal afkicken straks!!!

• 11 Februari 2017 - 12:00

Saskia:

Yeahhhh, gefeliciteerd kanjers! En met de powerrr van de Fiat. You did it!
    Ga jullie verslagen missen... maar gelukkig komen jullie weer thuis... of toch daar dat huisje in Sweden kopen? ;-)
    In ieder geval een hele goede reis en nog even genieten. Ben zo benieuwd naar al jullie verhalen.
    Dit nemen ze jullie nooit meer af! Op naar een volgend avontuur! xxx

• 11 Februari 2017 - 14:52

Peter:

Gefeliciteerd hoor!!!!
    Zo te lezen vast verslaafd geraakt aan nog veel meer Carbage runs!!!!