dag 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: Arwin en Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Arwin

05 Februari 2017 | Denemarken, Kopenhagen

Rond 7.15 weg gereden lekker aan het toeren begint het fiatje beetje te ploffen in de uitlaat.
Bij grensovergang naar Duitsland toch maar even de contactpuntjes en ontsteking afgesteld.
Wijnand ondertussen de generator aan gang geslingerd en een lekker bakkie koffie gemaakt.
Motor loopt weer goed en snel weer op weg, we hebben kaartjes voor 16.00 voor de boot naar Denemarken.
Onderweg regelmatig ingehaald door ander carbagerunners, was leuk om elkaar te zien.
Onderweg nog gekeken hoever je op een tank benzine kan rijden, shit iets minder ver dan ik dacht.
Langs de kant van de weg de jerrycan er in en weer door.
Mooi op tijd op de boot en rond 19.00 in Kopenhagen
Daar waren Saskia en Doris ook, waren met vliegtuig gekomen.
Morgen vroeg naar de start duzzz ga nu naar bed.

Laterssss

• 06 Februari 2017 - 07:22

Dook En Betsie:

Leuk om te lezen ...we gaan jullie volgen we zagen inderdaad dat julli bij de grens stil stonden SUCCES vandaag

• 06 Februari 2017 - 08:29

Sylvia:

Veel plezier mannen ... leuk hoor !!!