dag 9 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Wijnand en Arwin Lange - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: Arwin en Wijnand

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Arwin

13 Februari 2017 | Nederland, Bergen op Zoom

Shit we zijn weer thuis, we moeten wel afkicken hoor.
We willen nog wat mensen bedanken voor deze fantastische beleving

Jose Jewels voor het overlevings-pakket en de heerlijke warme jackies van de L.I.D.L. (een af andere nasa stofje)

Saskia promotions voor de heerlijke warme Fiat-Powerrr truien

Aart verkerk voor het bagagerekje op het dak met dank van jaapie (du'n Eland)

ASE voor probleemloos starten en laden van de accu's

Wittepoel voor heerlijke warmevoeten via het benzine gestookt Italiaans kacheltje ( tevens oven voor de lunch, broodjes en eitjes)

Verwaard dakbedekking voor overal een droog onderkomen ook voor het fiatje.

Personal LOGO voor het bedrukken van de nasa-jackies en de stikkerset op de auto, echt top!

Corrie en Hugo voor heerlijke versnaperingen onderweg en de gratis benzine van Hugo, dat rijd toch lekker.

Usedtyre voor de super sneeuwbanden die ons overal gebracht hebben.

en ook team de Jakhalsen (rose JAG) voor de mentale ondersteuning bij onze ontmaagdings run

Nog een paar kreten, woorden en andere onzin die we opgedaan hebben tijdens de rit: